divendres, 11 de novembre del 2011

Llig a Quim Monzó!!

Llegir a Quim Monzó és sempre passar una bona estona. M'agraden molt els seus contes curts, però especialment m'encisen les seues columnes periodístiques. És un tio original, amb sentit comú, fina ironia i molta molta sorna. I així li ho deia a David, un alumne de 2n de Batxillerat, que està un poc amoïnat per la prova de valencià de selectivitat. 
- Llig a Quim Monzó, home! - li vaig dir, escriu molt bé, fa sempre unes exposicions ben raonades en les seues columnes i a més, a més, te molt bon sentit de l'humor. En concret, hi té publicat un llibre on es recullen algunes de les columnes que va publicar en la Vanguardia ara farà uns anys. Són textos curts, ben organizats i t'ajudaran alhora de redactar qualsevol text coherent. És més, li vaig dir al David, jo mateixa l'he llegit quan he hagut de preparar algun examen de valencià a l'escola oficial o la junta. I encara el llig, per gust, perquè m'agrada.

Podeu demanar-lo en qualsevol llibreria, no tindreu problema en trovar-lo. Vos deixe algunes dades sobre el llibre:

  • 13.0x22.0cm.
  • Nº de páginas: 279 págs.
  • Editorial: EL ACANTILADO
  • Lengua: CASTELLANO
  • Encuadernación: Tapa blanda
  • ISBN: 9788495359681
  • Año edicón: 2003
  • Plaza de edición: BARCELONA
 I si no voleu gastar-vos els diners, me'l podeu demanar, que el tinc per casa o llogar-lo de la biblioteca municipal de Vila-real, aixó sí, vos hauran de fer un prèstec interbibliotecari (tardaran unes poques dies més). Bo, si vos animeu, que disfruteu de la lectura!

Salutacions

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada